برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروش فایل ومحصولات دیجیتال در ویدانش

فروش کالاهای فیزیکی، چه به دست طراح ساخته شده باشد، و یا توسط شخص دیگر ساخته شده و به فروش برسد، بسیار متغیر و فوق‌العاده زمان‌بر است. پیچیدگی‌های حمل و نقل، مشتریان بین‌المللی، مالیات‌ها، قوانین، واردات، مدیریت موجودی و نظایر آن را نیز باید به این موارد اضافه کرد.

اما در مورد فروش فایل یا همان محصولات دیجیتال اوضاع فرق می‌کند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، توزیع محصولات دیجیتال راحت تر، ماندگاری آنها به طرزچشمگیری بالاتر، دارای قابلیت تکثیر بی نهایت و ساخت آنها اغلب ساده‌تر است. با امکاناتی در حد یک یا چند دستگاه، هر شخصی می‌تواند یک فایل بسازد که ارزش به‌اشتراک‌گذاری یا فروش را داشته باشد. نیازی به مصالح فیزیکی، کارخانه یا کارمند نیست. فقط یک کامپیوتر، کمی ذوق و انگیزه و قدری زمان است.

خوب، الان ممکن است با تعجب بگویید «اما چه نوع فایل یا محصول دیجیتالی می‌توانم بسازم؟» سؤالتان را با سؤال پاسخ می‌دهیم: «می‌خواهید چه نوع فایلی بسازید؟»

اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن دارید، می‌توانید آن را به یک فایل یا همان محصولات دیجیتال برای فروش تبدیل کنید. می‌توانید دانش، استعدادها، باورها یا ذوق و قریحه خود را به اشتراک گذاشته و به‌طور بالقوه از این راه مقداری پول درآورید.

در این پست لیست کوتاهی از فایل ها یا محصولات دیجیتال پرفروش که می‌توانید به شکل آنلاین به فروش برسانید را گردآوری کرده‌ایم. آماده الهام گرفتن از این محصولات باشید؛ بدین ترتیب شما نیز می‌توانید ساخت و به اشتراک گذاشتن محصولات خود را با دیگران آغاز کنید!

ویدانش رسانه و مرجعی نوآور برای انتقال دانش روز دنیا به منظور رشد فردی و افزایش دانش عمومی؛گنجینه‌ای از فیلم های آموزشی ،پادکست ها، کتابهای الکترونیک ،محصولات دیجیتالی ارزشمند و فایل های علمی و آموزشی،هر آنچه برای یادگیری،پیشرفت و موفقیت نیاز دارید.

واگر تولید کننده محتوا و محصولات دیجیتال در زمینه های مختلف هستید دانش ، تجربه و محصول خود را در آکادمی ویدانش عرضه نمائید و درآمد کسب کنید و با یک بار تولید و عرضه محصول خود، هزاران بار بفروشید .



چطور همکاری خود را شروع کنیم؟

کسب و کار خود را در ویدانش گسترش دهید!

همکاری با تأمین‌کنندگان و شرکت‌های تولیدکننده محصولات دیجیتال

در صورتی که در حوزه تولید محتوای  دیجیتال و چندرسانه‌ای آموزشی، چه در قالب شخصی و چه در قالب شرکتی، فعالیت می‌کنید و قبلا محصولاتی را تهیه کرده‌اید، برای طرح‌های ویژه ویدانش جهت همکاری با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان محتوا، لطفا با ایمیل info@vidanesh.ir مکاتبه کنید.

0